2013-10-07
17:59:00

SP's Lag
Hej alla Beskyddare ! :D
 
Tänkte bara meddela att klubbens lag kommer strax att sätta igång ! Det finns ett Hopp lag och ett dressyr lag.
I dressyr har vi ingen ridlärare, än.
 
 
I hoppning så är det nog jag, Cassandra, som håller i träningarna, tills jag har hittat en bra ridlärare :D
OM ni som är med i laget tycker någon av ridlärarna är urusla, så ska ni säga till ! Det är viktigt att ni trivs och Vill komma till träningarna :)
 
Ett lag består av fyra personer, för nuvarande får alla som vill säga till mig att de vill gå med i något lag, sedan kommer vi ha en ''utslagning'' för att se vilka som presterar bäst. Så det är bara att säga till mig om du vill vara med och sedan börja öva ! För tanken med våra lag är att vi ska tävla mot andra klubbar i typ lag tävlingar :))
 
 
 
Taggar: Cassandra Moonknight, Silent Protectors;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: